Alltså jag vet att det finns dressyrgjordar som är svängda. Men jämfört med långa gjordar så blir ju svängen på en dressyrgjord näst intill obefintlig. Finns det dressyrgjordar som är ordentligt svängda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det gör det, (Jag har en svängd dressyrgjord på min promenaddrake...) även om det blir svårare att hitta ju kortare gjorden är.Alltså jag vet att det finns dressyrgjordar som är svängda. Men jämfört med långa gjordar så blir ju svängen på en dressyrgjord näst intill obefintlig. Finns det dressyrgjordar som är ordentligt svängda?
Ja längden är ju ett problem. Har googlat runt lite och de gjordar jag tycker ser ok ut till ett vettigt pris finns inte i den längd som ponnyn behöver, de finns bara i större storlekar.Ja, det gör det, (Jag har en svängd dressyrgjord på min promenaddrake...) även om det blir svårare att hitta ju kortare gjorden är.
Snart är det jul!
Men det är väl skönt att ni får testa på något nytt Byter ni stall också, eller är det bara ny häst?2020 blir det nystart för oss! Vi har kämpat på med medryttarponnyn under hösten men det har känts sisådär (skrev om det tidigare i den här tråden). Nu har vi varit och träffat en ny ponny som vi ska börja hänga med efter nyår! Han är jättetrevlig i hanteringen och tycker om barn ! Känns dessutom lyhörd på ett helt annat sätt än nuvarande ponny. Shettis, men sparsamt hanterad av barn. Tydligen busig på ridbanan, men vi kommer nog mest att hänga i skogen.
Vi provade att köra när vi var där och jag gick därifrån med världens nöjdaste unge . Känns kul att kunna variera. Vi vill ju verkligen kunna pyssla och gosa också, här finns verkligen förutsättningarna för det!
Som grädde på moset så är vår nya medryttardag lördag! P.g.a. jobb och annat har barnet ibland inte suttit i sadeln förrän närmaste 18.30 under hösten. Ni kan tänka er hur pigg en fyraåring är då, särskilt i beckmörker ... Så lördagar blir perfekt! Jag känner mig supernöjd just nu .
Ja, verkligen sötchock varje gång Nu har S ridit drömponnyn i ett helt år! Det är helt galet vad tiden går snabbt.Såå gulliga!!
Men det är väl skönt att ni får testa på något nytt Byter ni stall också, eller är det bara ny häst?
Lilla C var med mig i stallet när jag skulle rida. Hästen är stor och barnet litet
Visa bifogad fil 42372
Mvh Miks
Den där lille ponnyn ser helt fantastisk ut! Love itS träffade sina stallkompisar idag och tog en riktig långritt. Glada ponnyer, glada barn och glada föräldrar!
Hon är fantastisk! Så himla klok och snäll, en riktig toppenponnyDen där lille ponnyn ser helt fantastisk ut! Love it
mvh Miks