Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Idefix är ett jättebra namn!! Inte alls för långt.Och jag har som du @Migo egentligen ett tema. Tecknade figurer. Det började med en slump att jag döpte Alvin nära i tiden när filmen Alvin och gänget kom fast det var inte medvetet. Nu har jag Milou från Tintin och Idefix skulle vara från Asterix och Obelix.
Idefix är ett fantastiskt namn, klart du ska använda det!Och jag har som du @Migo egentligen ett tema. Tecknade figurer. Det började med en slump att jag döpte Alvin nära i tiden när filmen Alvin och gänget kom fast det var inte medvetet. Nu har jag Milou från Tintin och Idefix skulle vara från Asterix och Obelix.
Kan förtydliga att Joel gillade att prata så först var det Loooooel, sen Looooo, sen Looo-katt, sen Katten och till sist vart det Kattbajs....
Maken kallade Tas för Shit-Bird, Bob kommer klatt när man ropar "boobies!" och Twt på "Cutie patootie"...
![]()
TackIdefix är ett fantastiskt namn, klart du ska använda det!![]()
TackJag tycker Idefix är ett jättebra namn!! Inte alls för långt.
Ja visst har deDet lärde jag mig när jag var liten och hade en welshponny med konstiga namn i stamtavlan!![]()
Jag tycker Idefix är jättecharmigt och kul namn.Ja jag har ett till namn som är min favorit egentligen men som jag inte vet fungerar. Om det är för långt. Jag har alltid tänkt en svart ccd som heter Idefix. Inte för att jag älskar serierna med Asterix och Obelix utan för att det är så otroligt gulligt. Men det är det som min mamma klankat ner så mycket på i alla år om jag någon gång tar upp det. Men det är egentligen mitt förstahandsval och jag är ju vuxen sen väldigt lång tid tillbaka och kan göra egna val. Ändå tar det lite extra just när ens föräldrar tycker något.
Det är en liten Chinese crested, en kines nakenhund, så stor är han definitivt inteJag tycker Idefix är jättecharmigt och kul namn.
Om det inte är en stor hundras för det hade blivit total krock i min hjärna () Men har jag fattat rätt vad det är för hundar du har borde det vara perfekt.
Ja men det är nått konstigt med det där! Sork-murmel-pottan, Hångel-ramlar-pipen och c*nt-muffin har också bott härDu har ju lika konstiga smeknamn på dina hundar som vi har!
Alba har blivit Bibbo-Lajni. Ibland bara Taani.
Essa har blivit Pött-Sökkelín. Men också bara Pötta.
Så de startade med korta enkla namn, som på vägens gång blivit långa konstiga.
Vad heter han i stamtavlan? Det kanske är användbartJa jag har ett till namn som är min favorit egentligen men som jag inte vet fungerar. Om det är för långt. Jag har alltid tänkt en svart ccd som heter Idefix. Inte för att jag älskar serierna med Asterix och Obelix utan för att det är så otroligt gulligt. Men det är det som min mamma klankat ner så mycket på i alla år om jag någon gång tar upp det. Men det är egentligen mitt förstahandsval och jag är ju vuxen sen väldigt lång tid tillbaka och kan göra egna val. Ändå tar det lite extra just när ens föräldrar tycker något.