Fönsterdekoration

gammalek

Trådstartare
Nu när jag tagit ner alla hängande julstjärnor i papp, så är det så tomt i fönstren. Finns det andra hängande fönsterprydnader (ej tunga i glas etc) man kan hänga upp i avvaktan på grönskan?

Nu när jag tagit ner alla hängande julstjärnor i papp, så är det så tomt i fönstren. Finns det andra hängande fönsterprydnader (ej tunga i glas etc) man kan hänga upp i avvaktan på grönskan?
Det går att vika mycket fint i papper! Exempelvis lampskärmar.
A0E0C5A7-E62A-4108-8DE9-25782F951F64.webp

Jag har en liten fönsterlampa hängandes i ena fönstret. I vardagsrumsfönstret har jag en liten "bokhylla" med led-belysning där jag ställt blommor. Belysningen går på timer och är igång morgon och kväll när det är mörkt ute. Då får mina växter plats och jag har något tjusigare än en golvlampa (vilket var vad jag hade förut).

Bild från när jag precis fått igång den (nu är det mer växter där):
322175999_1827953207587020_9094270742721909300_n.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 658
Senast: Ramona
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: ufot
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023