Fönix vom Lindenhof

JECKA

Trådstartare
Någon mer här som har avkomma efter honom? Vill gärna höra hur de är/om de är lika min Gormur :D
Köttbullen har ärvt hans kropp rakt igenom, men sättet vet jag inget om hos Fönix.

Sv: Fönix vom Lindenhof

Jag har 2 egna avkommor efter Fönix,stoet är 5 år,har varit lite envis,kaxig och bromsat en del under första delen av inridningen,nu är hon mkt mer intresserad av att jobba,hennes bästa gångart är fnv trav.Hon är kraftig i typen,lätt född,nu har hon gått på bete i 2 månader och hon ser ut som en tunna.Den andra jag har efter Fönix är en 3 årig hingst,slank,klok,otroligt lättlärd och fin att hantera,jag har dock inte gjort så mkt än.De är helsyskon efter mitt bedömda sto Svala.Mina avkommor är mkt olika,jag känner Fönix och han är en mkt trevlig häst.En kompis till mig har en 4 årig valack han är lättbyggd och lite känslig.De har alla 3 mkt fin trav.

Liknande trådar

Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 592
Senast: Pilot
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: Kristall10
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar