jag väntar inte,
men stallägarens häst fölar i april tror jag.
hon är jättestor om magen och själv om man inte har nått med hästen att göra,kan man inte låta bli att glädja sig till ankomsten.

Ett halvblodsföl u. mitt eget sto e. Quite Easy, runt 12 maj! 3 av stallägarens halvblod beräknas föla ungefär samtidigt.

MVH Tingeling :banana:

Två dräktiga arabston med beräknade fölningar i början-/mitten av Juli :)

Här väntas föl undan stoet på min användarbild och efter Aerline H. Beräknad till 17 maj, så jag får vänta ett bra tag till. :D

Vi väntar 4 halvblodsföl, 1 i april och de andra 3 i maj.
Det är i denna ordning:
Rubinrot-Master
Akribori-Martini
Bocelli-Happy Day
Gigolo-Cortez

Vi ska troligen betäcka 4 ston även detta år, varav två 3-årsston e. Rubignon-Ampere och Sack-Martini och så naturligtvis "gamlingarna" Jarrah e.Martini och Pärla e.Happy Day.
Jag funderar för fullt och kommer att åka och kika sista helgen på bruksprovet.

Björnvarps Gård

Ingen av mina hästar väntar föl, men det finns en märr i stallet som skall ha en DonPrimero unge i Maj, det skall bli spännande.

Hej!

Jag väntar en "liten prick" :love: (alltså en liten, förhoppningsvis prickig Appaloosabäbis) runt den 11 maj. Det ska bli JÄTTESPÄNNANDE!! :bump: :bump:

ja jag... :love: väntar 3 föl, en i slutet på april, en i slutet av maj och en i mitten av juni.
efter Lambourghini ggr 2 och Bocelli. :bump:

3 st, en i mars, en i april och en i maj!
Bayron
Cortus
De Noir

De är bara att hoppas att det går bra hela vägen ;) :banana:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 974
Senast: Robina
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka