Föl som hostar?

Sv: Föl som hostar?

Hon blev 6 månader den 18 november. :)

Hon har i princip haft boxvila sen hon var tre månader. (Har fått komma ut ett par timmar varje dag) Tror du att hon kan vara smittad?

Jag har en förpackning axilur på recept att hämta ut om jag skulle behöva.

Lady_vip, Tyvärr så vågar jag inte vara lugn bara för att hon är pigg, har läst att t.ex rhodococker kan komma smygande. :crazy:

Har bara en erfarenhet av rhodococker och den gången kunde man inte missa det.

Men skulle jag varit du så skulle jag ta blodprov och fibrinogenprov. Så du kan sluta oroa dig :D

Sv: Föl som hostar?

Vi kommer troligtvis att ta det när vet kommer ut på onsdag. Men nu har kraken slutat hosta eller så gör hon det när jag inte är där. :p
Jag hoppas såklart på att det inte är något!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
3 920
Senast: Capybara
·
Kropp & Själ Hjälp! Har hostat i ungefär två månader nu och det blir bara värre och värre. Fick Mollipect av läkaren för ca 1,5 vecka sedan och...
2
Svar
35
· Visningar
4 858
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
27 128
Senast: Lillefrun
·
Hästvård Hallå, har kollat runt lite i forumet men hittat mest äldre trådar. Jag har en häst som jag köpte för lite mer än 1 år sen. På våren...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: Dumle74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka