Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En frÄga, om de skiljs av pÄ mÄndag, kan man hÀmta hem stoet direkt (dvs pÄ mÄndag) eller ska hon vara kvar pÄ plats nÄgra dagar?
Hade hÀmtat henne samma dag. Dels fÄr hon nÄgot annat och tÀnka pÄ och lilleman fÄr inget svar nÀr han ropar. NÀr Maggan Äkte hemifrÄn var det ju rakt av trots att det hade bott i varsin box ett tag sÄ gick det ju i samma hage pÄ dagarna. Mamma mu ropade lite första timmarna efter sen var det lugnt. Maggan ropade lite dit hon kom men lugnade sig inom nÄgot dygn.En frÄga, om de skiljs av pÄ mÄndag, kan man hÀmta hem stoet direkt (dvs pÄ mÄndag) eller ska hon vara kvar pÄ plats nÄgra dagar?
Hur kan det dÀr kallas för oregelbunden bruten strimblÀs? Jag ser en oregelbunden stjÀrn och nosblÀs.Visa bifogad fil 109359
Nu sÄg jag vad hennes huvudtecken blivit döpt till, oregelbunden bruten strimblÀs. Mamma mu har strimblÀs i sitt pass tsm med snopp dÄ hon har en flÀck pÄ snoken med. Vi har funderat och funderat över vad tusan hon har i huvudet för nÄgon glömde ju en del fÀrg
SÀg det Det Àr vad som stÄr i passet efter det var ute och ritade av henne.Hur kan det dÀr kallas för oregelbunden bruten strimblÀs? Jag ser en oregelbunden stjÀrn och nosblÀs.
Ibland Àndras de lite frÄn föl till vuxna sÄ det Àr lite klurigt just nÀr de har glesa partier i tecknen Àr min erfarenhet i alla fall. Denna dividerade vi lÀnge om innan hon reggades med "Skjuten stjÀrn och vita hÄrstrÄn", och Àn idag undrar jag om det blev rÀtt.Hur kan det dÀr kallas för oregelbunden bruten strimblÀs? Jag ser en oregelbunden stjÀrn och nosblÀs.
Ella har vita strÄn under grimman ocksÄ, plus lite mystiska vita hÄrstrÄn som dykt upp i svansen nu pÄ slutet, eller ja det Àr ganska mycket vitt i svansen. Den andra Àr ju stickhÄrig, vet inte vart det fÄtt det ifrÄn ingen av deras pappor har det i stamtavlan och inte mamsen heller det nÀrmaste generationerna.Ibland Àndras de lite frÄn föl till vuxna sÄ det Àr lite klurigt just nÀr de har glesa partier i tecknen Àr min erfarenhet i alla fall. Denna dividerade vi lÀnge om innan hon reggades med "Skjuten stjÀrn och vita hÄrstrÄn", och Àn idag undrar jag om det blev rÀtt.