Hur fungerar det med tecken på avblekbara skimmlar, i passet? När de blir vita så absorberas ju eventuella tecken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fungerar det med tecken på avblekbara skimmlar, i passet? När de blir vita så absorberas ju eventuella tecken.
Jag har alltid tänkt mig hennes stjärna som en teckning av en själ (i form av ett klot som en komet) som far upp mot himlen med en lysande svans efter sigVisa bifogad fil 109359
Nu såg jag vad hennes huvudtecken blivit döpt till, oregelbunden bruten strimbläs. Mamma mu har strimbläs i sitt pass tsm med snopp då hon har en fläck på snoken med. Vi har funderat och funderat över vad tusan hon har i huvudet för någon glömde ju en del färg
Så himla gullig !Min lilla är 6 månader nu. Det fick hon fira med att flytta hemifrån (boxen bredvid morsan) på nätterna. Empa (mammahäst) har tyvärr fallit ur en hel del sista tiden, trots fri tillgång till hö och rätt bra med kraftfoder (avmaskad osv efter konstens alla regler).
Flytten var inga som helst problem, ätit, druckit och låg ner och sov ordentligt. Duktig.
De får dock gå tillsammans dagtid ett tag till.
Visa bifogad fil 109813