Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha vad lurig hon ser ut på sista bilden, dönöjd med sig själv liksom!Mitt föl är en riktig terrorist! Jäklar vad hon är självsäker och tar för sig. Förra avkomman är så jäkla skrämd för precis allt och vågar ingenting, kunde jag inte få ett mellanting?
Trängde bort morsan ifrån foderhinken för att trampa runt på den, välta ut den och sedan lägga sig ner på den. Förstår att mitt sto är trött.
(Tydligen var hinken skitskoj, så fort den var på marken skulle hon stå i/på den, så var bara att stå och hålla upp den...)
Håller med @Fritidsryttare hon ser verkligen lurig ut på sista bilden! Men hon är jättefin...Mitt föl är en riktig terrorist! Jäklar vad hon är självsäker och tar för sig. Förra avkomman är så jäkla skrämd för precis allt och vågar ingenting, kunde jag inte få ett mellanting?
Trängde bort morsan ifrån foderhinken för att trampa runt på den, välta ut den och sedan lägga sig ner på den. Förstår att mitt sto är trött.
(Tydligen var hinken skitskoj, så fort den var på marken skulle hon stå i/på den, så var bara att stå och hålla upp den...)
Det finns tre alternativa shettishingstar. Stoet är inlånat och kommer från en gård med en liten shettisuppfödning. Vi får se när fölis blir lite äldre vilken av hingstarna han är mest lik.Har ni kommit på vem som kan vara pappa till shettis-fölet ?
Det finns tre alternativa shettishingstar. Stoet är inlånat och kommer från en gård med en liten shettisuppfödning. Vi får se när fölis blir lite äldre vilken av hingstarna han är mest lik.
Det är upp till ägarna hur dem vill göra. Vi är inte ute efter en framtida avels eller utställningshingst så för oss spelar det egentligen ingen roll eftersom både stoet och alla tre hingstar är friska. Så länge fölis är pigg och kry kvittar det vilken hingst han är efter.Då blir det till att DNA-testa alla parter och hoppas att de hittar någon som passar.
Jag vet inte hur man får in bilder
Någon vänlig själ som är bra på att förklara?
Både för dator och telefon
Tack på förhand
56 här om den kommer som beräknat... Så vi får väl trösta varandra!Buhu vad sugen jag blir på fölis när jag läser här. 50 dygn kvar här, och nästan ett helt år kvar till nästa sen. Hur ska jag klara mig...
Har kommit på en suverän lösning på problemet... att köpa flera hästar och sprida ut betäckningarna över hela säsongen.56 här om den kommer som beräknat... Så vi får väl trösta varandra!
Bland mina vänner och bekanta verkar det mest komma hingstar. Jag önskar mig ett svart sto, men har känslan att det blir en hingst och lär väl säkert bli skäck också.