• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 252 697
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl 2013

NU fungerar de :p
Stoföl e. Corporal VDL född 25/5, kl. 22.10
mamman är e. Passepartout ue. Koral
har gått 130 klasser innan fölplanerna tog över innan hon blev för gammal (-01)

GoldieochGoldenColibrie_zpsa9164453.jpg

kl
Igår strax innan 23 så kom detta stoföl E: Hip hop- Phaeton X

Blenda och hennes hingst var ganska intresserade av nykomlingen idag när dom fick komma ut

Gud vad fin han är!

Otroligt svag för skäckar, och han är ju jätte fint tecknad! Hoppas att han inte skimmlar av :D

Den kommer att skimla av tror jag.
Ljusa runt ögonen är iofs bara fuxar, men den där är så mörk i hela ansiktet...så jag tror tyärr att den blir skimmel

I unghästtävlingar är det inte så jättehögt faktiskt, men med tanke på skolor ovan mark, så är det väl klart godkänt :p
Men jag stör mig på att man inte kan se de olika delpoängen, det går för alla andra...

"She was beaten by a fraction by Andreas Helgstrand (DEN) riding the well developed approved stallion Floricello 1219 unfortunately very effected by the environment as he hasn't competed at all yet. Floricello scored 81.7% and showed talent for work above ground but was luckily kept in line by his rider."
-ridehesten

Idag blir Cillan 2 månader, stora tjejen!
Tiden går alldeles för fort, kollade på bilderna från första dagen och insåg att jag glömt bort att hon varit så liten, redan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Tuppis
·
Avel Vad är det för regler runt fölnamn om man vill registrera ett welsh föl?? Antal bokstäver? Får det finnas ett gårdsnamn eller ortnamn...
Svar
7
· Visningar
338
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Görel
·
Avel Årets första föl nedkom igår kväll lite tidigare än väntat (bf 7 mars). Pigg liten krabat med bläs och två vit strumpor 💕 Svårt att se...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10