Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl 2013

NU fungerar de :p
Stoföl e. Corporal VDL född 25/5, kl. 22.10
mamman är e. Passepartout ue. Koral
har gått 130 klasser innan fölplanerna tog över innan hon blev för gammal (-01)

GoldieochGoldenColibrie_zpsa9164453.jpg

kl
Igår strax innan 23 så kom detta stoföl E: Hip hop- Phaeton X

Blenda och hennes hingst var ganska intresserade av nykomlingen idag när dom fick komma ut

Gud vad fin han är!

Otroligt svag för skäckar, och han är ju jätte fint tecknad! Hoppas att han inte skimmlar av :D

Den kommer att skimla av tror jag.
Ljusa runt ögonen är iofs bara fuxar, men den där är så mörk i hela ansiktet...så jag tror tyärr att den blir skimmel

I unghästtävlingar är det inte så jättehögt faktiskt, men med tanke på skolor ovan mark, så är det väl klart godkänt :p
Men jag stör mig på att man inte kan se de olika delpoängen, det går för alla andra...

"She was beaten by a fraction by Andreas Helgstrand (DEN) riding the well developed approved stallion Floricello 1219 unfortunately very effected by the environment as he hasn't competed at all yet. Floricello scored 81.7% and showed talent for work above ground but was luckily kept in line by his rider."
-ridehesten

Idag blir Cillan 2 månader, stora tjejen!
Tiden går alldeles för fort, kollade på bilderna från första dagen och insåg att jag glömt bort att hon varit så liten, redan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 080
Senast: Robina
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka