scarlettlady
Trådstartare
Hur lindrar man foglossning? Jag är nästan helt sängliggande och har till på köpet legat inne på sjukhuset för diskbråck två gånger sista månaden. Efter att ha fått bukt med ryggen så kändes ju foglossningen än värre, och jag kan inte längre gå ut. Jag är helt förpassad till nedervåningen i huset och då det är dags att åka till barnmorskan får min mamma hämta mig i sin buss. Jag har bara ett par veckor kvar till BF (som tur är) men jag håller på att bli tokig. Det blir bara värre och värre.
Av sjukvården har jag fått starkare smärtstillande, toalettförhöjning, gåbord, bälte och TNS apparat. Allt detta hjälper ju till, men finns det mer?
Hur lindrar ni andra era besvär, och vem mer än jag har det såhär illa, för jag kan väl knappast vara ensam eller?
Av sjukvården har jag fått starkare smärtstillande, toalettförhöjning, gåbord, bälte och TNS apparat. Allt detta hjälper ju till, men finns det mer?
Hur lindrar ni andra era besvär, och vem mer än jag har det såhär illa, för jag kan väl knappast vara ensam eller?