fodervärdskontrakt

D

dolphinsmile

nu vill jag ha alla viktiga punkter som bör vara med i ett sådant.
Har skrivit ett eget med blivande fodervärden. Vill bara dubbelkolla så jag fått med allt relevant.

Sv: fodervärdskontrakt

nu vill jag ha alla viktiga punkter som bör vara med i ett sådant.
Har skrivit ett eget med blivande fodervärden. Vill bara dubbelkolla så jag fått med allt relevant.

Avtalstid, prestationer,användningsområde, instruktioner, försäkring,Fodervärdens förpliktelser, ansvarsfrågor, upphörande av avtalet, övrigt och tvister :)

Sv: fodervärdskontrakt

Annars finns det färdiga att köpa, för sådär 50:- eller nåt. Då är det viktigsate med. Och så kan man kompletera om det är något speciellt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 286
Senast: Vicks
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5