Fodertunnor

MayGrace

Trådstartare
Vart får man tag på bra fodertunnor till bra pris? Måste iallafall kunna rymma en 7 kg säck och ett plus som sagt om den inte kostar multum :p Ska också kunna få plats i en vanlig garderob :laugh:
Vi ska börja köpa en stora säckar med torrfoder då de går åt som smör i solsken till våra två högaktiva katter.
Har noll koll på sånt här då jag bara köpt 2 kg säckar förut och de har jag en plåtburk till.

Tack för svar :) ska kolla nästa gång på öb när jag är där. Vill ju att maten ska hålla sig fräsch länge! Fast misstänker att de kommer gå rätt fort för de här två kissarna att sluka i sig en säck!:p

Tips - ställ ner hela säcken i tunnan du köper sen och en klämma på det så håller det bättre! Ha gärna en mindre bytta till mindre mängd foder som du öppnar varje dag så slipper du öppna den stora säcken hela tiden. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Efter som att jag aldrig kommer på rätsida med Bettys födointag och jag börjar bli trött på det. Jag känner att det är taskigt av mig...
2
Svar
38
· Visningar
2 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka