Fodertunna

Sv: Fodertunna

Jag har denna av märket Curver, inköpt på svenska foder för många år sedan, väldigt hållbar. Men har den hemma nu för hundfoder.
13959892.jpg

just denna köpte jag på svenska foder. Kan nog finnas där de säljer foder. annars i butiker där de säljer Curver, plastförvaring. t.ex Eko.

jag köpte en liknande hippo-tunna fast beige från granngården...

sen fråga min faster mig om jag behövde tunnor, HUNDÄGARE har ju lyxen att FÅ tunnor när de köper hundmat!!!!
Så jag fick en sån... lite mindre, men man får plats med en hippo-säck, så stora tunnan har fibergi i sig :)

ja du. svenska foder finns lite överallt. Men som Messy skrev finns de nog på granngården..

Vad har ni för fodertunnor?
Alla är ju så dyra :/

Om fodertunnorna är dyra är det inget mot innehållet.! :eek:

(Tabitha med spinkigt fölsto som just kollat priser på olika müsliblandningar..)

Jag har förresten köpt mina (av modellen lövtunnor och liknande) på stormarknadernas trädgårdsavdelningar till OK priser.

Senast ändrad:

Om fodertunnorna är dyra är det inget mot innehållet.! :eek:

(Tabitha med spinkigt fölsto som just kollat priser på olika müsliblandningar..)

Jag har förresten köpt mina (av modellen lövtunnor och liknande) på stormarknadernas trädgårdsavdelningar till OK priser.

hippo alfa = the shit, de går upp!!! hippo breed är oxå bra... se upp med proteinet på alfan bara!

aa dom är verklingen dyra !:crazy: Men jag fick med pappa till lantmännen och sa att jag skulle köpa ny mat och en foder tunna. Sa att det kommer bli lite dyrt, men han sa inget:) Tror tunnan kosta 250 kr. Den är grå och är bra =)
Sen har jag tunnor från hundfoder.

VARNING FÖR RUSTAS TUNNOR! MÖGLAR!!

Jag har som sagt Rustas fodertunnor till häst för 99kr styck med lock. En hel 30kg havresäck ryms, men bara ca en halv 25kg betfor säck. Jag tycker de är kanon! Dock är de slut på "mitt" rusta, så jag är lite sur just nu när jag behöver en till tunna och alla går på över 200 kr.
Det är lite dyrt för något man bara har fodret i!

Jag har soptunnor! Tycker dom är kanonens!!! Men lite dyra men jag tycker att d va värt d! Tror dom kostade ca 200:-! Köpte dom på Lantmännen! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: Flavor
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 041
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka