Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför frågar du samma fråga tre gånger?
Det finns ju alltid både nöjda och missnöjda användare med alla foder. Läs innehållsförteckningen och om den verkar bra - prova och se hur DIN hund reagerar.
Ang Halla, så kollar jag på torrfodret på hemsidan så förutom lamm och ris-fodret är det ganska högt i protein & fett. Dvs det kan bli problem med en lättfödd hund.
Deras 'Standard' 22/12 och 'Aktiv' 30/16 innehåller vete, och är inget jag skulle ge, dessutom som andra ingrediens 'behandlade slakteriprodukter'
Medium, Junior, lamm & ris, kyckling & ris är vetefria och ser väl bra ut spontant, men är ju individuellt hur olika hundar reagerar, bara prova.
Vad skulle du köpa för foder , Om du skulle byta till ett billigare än royal canin 5 50kr säck
2 säckar i månaden med två stora hundar. Behöver vi ett något billigare foder. Men likvärdigt med royal canin adult 26 och junior 32
Det gjorde vi med, bytte från RC till Standardt och jag måste väl ha den enda hunden här som inte fungerar alls på Standardt![]()