S

Svarta_Bringan

Hej hej !!!
Jag har en Cavalier King Charles spaniel tik som heter Lacey och henne har jag på foder och nu har hon fått valpar för tre veckor sedan. Det är sååååå jobbigt att vara utan henne!!!!!!!! Är det någon anan som har hund på foder???
 
Sv: Foder???

Jag hade på halvfoder. Men tiken blev inte som hon skulle i färgen, så henne behövde jag aldrig lämna iväg dvs inga valpar tagna.
Sen har jag en schäfer på foder som jag ska lämna iväg för alltid nästa tisdag, då den ska in i tjänst i Försvaret. Jag är så stolt över det och önskar henne all lycka i dressyren.
Naturligtvis har jag 2 helt egna hundar hemma, som stannar tills de dör.
 
Sv: Foder???

Jag har en norfolkterrier tik på foder som var iväg för att valpa för ett halvår sen. Allt gick fint och nu är hon tillbaka sen ett par månader. Kändes skönt att ha henne där för det var inte samma hund när hon var med valparna. Hon var lite som i en glasbubbla, men nu är hon sig själv igen! Träffade en av hennes valpar idag, helt underbar liten kille!
 
Sv: Foder???

Jag har lånat ut en på foder. Men nu när hon ska valpa så har vi bestämt att hon som har henne har kvar henne hela tiden. Funkar jättebra då det är min vän som lånat henne.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 083
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 625
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
955
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp