Födda -21

Vår examen inför vilan sket sig då jag kände att han inte kändes helt ren.
så nu inväntar vi veterinär.
Klämde igenom hovarna och ingen reaktion :(

muggen släpper inte helt och jag har ångest över att han går ensam och går in tidigt på dagarna :(

Upp som en sol och ner som en pannkaka
Såja lugn och fin, inte måla fan på väggen innan veterinären tittat på hästen. Det kan vara muggen som stör eller han bara gjort ngt i hagen om han varit lite stökig. Ha inte ångest, något är ju ”fel” och du har märkt det och försöker hjälpa din häst. Har han skadat sig är det rätt årstid att vila och hade han gått med kompisar hade den eventuella skadan kanske varit värre. Kommer säkert bli bra snart igen!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
899
Senast: Piaff
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
2 075
Senast: cili
·
Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
662
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama