Födda -21

@service Bra! Han har inte haft upp det och det läker fint. Körde boxvila från i tisdags när vi fick hämta honom till idag med korta promenader men idag fick han gå ut i sjukhage. Stygnen ska tas nästa vecka. Han fick egentligen ha sjukhage direkt men det fanns en annan häst med boxvila så vi tog det säkra före det osäkra och låta såret gå ihop lite mer när han ändå hade sällskap inne.
 
Såret ikväll
430324c0-fb1b-40da-9b88-d3f18b21626d.jpeg
 
Vi kämpar med en jävulsk mugg som dök upp från helvetets avgrunder typ. Stackaren är svullen och tycker jag är pest för tillfället
Men pigg glad och ohalt.
Tycker mest synd om han som fick gå in på box och hamna i mindre grushage för att säkerhets ställa att inget skit kommer in
 

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
773
Senast: Piaff
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: cili
·
Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
637
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp