Beklagar så mycketHittade mitt sto I hagen på onsdagen helt sned i nacke/huvud. Hon ramlade 3 gånger när vi försökte ta in henne på box så vet kunde komma. Tyvärr gick hennes liv ej att rädda.. jag tror hon fått en hjärnblödning..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar så mycketHittade mitt sto I hagen på onsdagen helt sned i nacke/huvud. Hon ramlade 3 gånger när vi försökte ta in henne på box så vet kunde komma. Tyvärr gick hennes liv ej att rädda.. jag tror hon fått en hjärnblödning..
Hittade mitt sto I hagen på onsdagen helt sned i nacke/huvud. Hon ramlade 3 gånger när vi försökte ta in henne på box så vet kunde komma. Tyvärr gick hennes liv ej att rädda.. jag tror hon fått en hjärnblödning..
Men snälla vän... Så förfärligt sorgligt. Jag beklagar.Hittade mitt sto I hagen på onsdagen helt sned i nacke/huvud. Hon ramlade 3 gånger när vi försökte ta in henne på box så vet kunde komma. Tyvärr gick hennes liv ej att rädda.. jag tror hon fått en hjärnblödning..