Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara som att Casanova avkommorna blir väldigt sociala av sig?Visa bifogad fil 34421
Lite kass uppdatering här på buke nu för tiden, men måste bara dela med mig ett kort på årets favorit Lilith heter hon, E: Casanova Hästak- Skipper. Hon är nog egentligen en hund, men tyvärr får jag inte ta in henne i huset för min man
Jag har lagt ut Pumpan på annons. Usch. Fler som ska sälja årets föl? Jag vet inte om jag kan sälja honom. Han är för go.
Verkar vara som att Casanova avkommorna blir väldigt sociala av sig?
Min tvååring efter han är väldigt social och kommer först fram på betet. Vill helst sitta i knäet och är lite utav en clown
Fölvisning igen då,
Travar man bara löst eller även vid hand?
Min galopperar alternativt fjöstravar ju bara lös
medan vid hand travar han betydligt mycket bättre, kanske för att man kan påverka honom att behålla traven.
Det vore ju väldigt bra!Man kan oftast få visa traven vid hand om man vill det, fråga domaren bara
Våra har haft grimma sedan dag 1, sen får de helt enkelt ha de till och från hagen varje dag. Den som är 3 år nu är jag glad att vi började tidigt med annars hade vi fått problem nu.Visa bifogad fil 34347
Hur mycket ”tränar” ni era föl? Tex med grimma, leda, borsta, lyfta hovar osv? Jag försöker vara hos Julius 3-4 dagar i veckan, vissa dagar hänger jag bara i hagen, vissa dagar tar jag in för att träna med grimman och att klappa på hela honom. Därimellan är stoägaren ute i hagen och kollar till dom! (Bild bara för att han är söt )