Ponnyföl , de är något speciellt.Denna lilla ponnyunge har galopperat rakt in i mitt hjärta. Hur kan man vara så kär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ponnyföl , de är något speciellt.Denna lilla ponnyunge har galopperat rakt in i mitt hjärta. Hur kan man vara så kär?
Hej@Hunter vad kul att du är tillbaka på buke!
Så fina fölungar allihop. Att två av dem är bruna med blå ögon - det är väl inte jättevanligt? De ser fräcka ut
Har ni något flugmedel på stona?
Vilket sort?
Vilket är isf värt att köpa?
Har bara ultrashield hemma just nu..
Har ni något flugmedel på stona?
Vilket sort?
Vilket är isf värt att köpa?
Har bara ultrashield hemma just nu..
Har faktiskt inte behövt i år, det har varit så mycket vind och nästan inga insekter. Men köpte hem en flaska Renons flugmedel i går i fall det skulle bli behov senare.
Tidigare år har vi användt den gröna ultrashielden på ston och föl, skulle nog inte våga använda den svarta.
Har aldrig sett en grön ultrashield. Vad är det för skillnad på den och den svarta?
Men vuxna hästar kan man väl ändå spraya det på ? det stod på flaskan att det ej rekommenderas till föl under 12 veckor.Green-varianten är "eco safe" och rekommenderat till sensitiva hästar samt föl. Den svarta ska man ju helst inte spraya direkt på djur eller människor överhuvudtaget.... (med mindre det kommit en ny variant som är mildare?)
Tack! Nu börjar hon blomma ut och bli en riktig darling!Oj vilken fin liten karamell @Fritidsryttare
Bilderna syns inte för mig Jag som är såå nyfiken på dessa föl, speciellt stofölet som verkar inte ha så mycket vitt på huvudet va? Jag är svag för blåa ögonNågra bilder från idag
Aida - Camaro M - Diarado
Fares Camaro M - Robin Z
Jag har länkat bilderna från vår facebooksida. Den är öppen för alla men du kanske inte använder Facebook (jag själv använder inte någon privat Facebook)? Annars finns det lite bilder på vår hemsida ocksåBilderna syns inte för mig Jag som är såå nyfiken på dessa föl, speciellt stofölet som verkar inte ha så mycket vitt på huvudet va? Jag är svag för blåa ögon