Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska främst fota för SWB Mälardalens Sociala medier. Så jag vet inte om de har någon annan proffsigare på plats också. Jag tar med min systemkamera men den är inte superpigg numera så jag kan inte lova bra bilder och jag har inte tagit betalt hittills men om det konkurrerar med någons verksamhet så får vi se hur det blir. Skicka ett PM när det närmar sig med vilka nummer och namn så ska jag se till att det blir ngt fint.
Hopp.
Ja det är en reserv till och medHopp.
Ah, hörde också att det började bli fullt. Vi har inte anmält men vår kommer ju vara ganska precis en månad så tänkte nog ha lite is i magen denna vecka.
Ska du visa en 1-månaders? Eller den kanske inte ens är född än?Hopp.
Ah, hörde också att det började bli fullt. Vi har inte anmält men vår kommer ju vara ganska precis en månad så tänkte nog ha lite is i magen denna vecka.
Född i måndags och vi har inte bestämt oss ännu.Ska du visa en 1-månaders? Eller den kanske inte ens är född än?
Velar om jag ska visa en 6-veckors eller inte...
Tack, ja det var framåt kvällen efter 10 .Vilket fint ljus @sassiball
Tack! Jag vet inte! Antagligen någon form av Isabell. Mamman svart och vit. Pappan gulsvart. Så gulanlaget kommer från pappan.@Narcissa Frågar i rätt tråd istället. Du satte ut en bild i ”välkommen föl 2019” och jag blev så fascinerad av färgen på nya fölet.
Vad blir ditt föl för färg sedan? Jag är inte helt duktig på färger, speciellt föl till vuxen och den såg så vacker ut i färgen.
Mamma är e. Troll Kos ue. Mogum. Hon kommer ur Pella-stammen som lämnat många fina hästar, bl.a. Troll Kevin och Eld KevinVad är det för stam på mamma?
Är väldigt intresserad av stam på kallblodstravare riktigt söt
Mamma är e. Troll Kos ue. Mogum. Hon kommer ur Pella-stammen som lämnat många fina hästar, bl.a. Troll Kevin och Eld Kevin