Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fina de är.. Har Texas fortfarande så där vänlig uppsyn som han har på din avatar?Bilder på mina hingstapojkar födda 2015
Måns
Texas
Vad fina de är.. Har Texas fortfarande så där vänlig uppsyn som han har på din avatar?
@cirkus Jättefina! Och vad maffig Måns har blivit! Var det så att du tänkte behålla och visa honom som hingst?
Just ja! Jag fick fakturan för levande fölavgiften för Love igår.. Och som sista betalningsdag står det " snarast"
Hur ska man tolka det? :P Snarast som igår eller 10 dagar eller 30 dagar? Har aldrig fått en faktura där sista betalningsdag är snarast..
Försäkrade Love igår också =)
Lenge siden jeg har lagt ut noe i denne tråden, men her er mitt 2-årige sto e. Diarado - Hamlet - Burggraaf. Hun er nå rett over 160 cm høy, og så snygg og trevlig! Kommer til å måtte gjøre ett helsøsken
Så fin! Hvor stor er mammaen?
Takk
Mammahest er ikke så stor, ca 163 cm, så det var litt spennende hva det skulle bli med Diarado som pappa, siden han kan gi litt forskjellig storlek. Men denne må jo bli større enn sin mamma Nå er hun drektig med Diero Lux N, så vi får se hva det blir
Hahaha! Bättre sent än aldrig Fakturan är betaldSom att man betalar samma dag eller någon dag efter att man fått fakturan
Två år försent