Tack!Grattis @Narcissa ! Äntligen! Jättefin är han... Häftigt namn!
Tyvärr går det sådär för honom. Han är i Helsingborg nu. Han är förstoppad. Trots att han släppte all avföring som han skulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Grattis @Narcissa ! Äntligen! Jättefin är han... Häftigt namn!
Tack!
Tyvärr går det sådär för honom. Han är i Helsingborg nu. Han är förstoppad. Trots att han släppte all avföring som han skulle.
Så tråkigt. Hoppas han mår bättre redan.Tack!
Tack!
Tack! Jag ska ta några bättre bilder, har henne inte hemma men ska åka dit igen på onsdag!Grattis @hyperff , hon är jättesöt!
Uppenbart har han ju inte fått ut bajset som han skulle.... Hoppas verkligen det går bra och att ni får hem honom så fort som möjligt
Vad innebär det, ruptur i urinblåsan? Hoppas han snart blir bra o får komma hem.Han har eventuellt åkt på en ruptur i urinblåsan. UL var bra men inte blodprovet. Känns som att jag inte får hem mitt fina föl.
Att urinblåsan har spruckit....Vad innebär det, ruptur i urinblåsan? Hoppas han snart blir bra o får komma hem.
Han har eventuellt åkt på en ruptur i urinblåsan. UL var bra men inte blodprovet. Känns som att jag inte får hem mitt fina föl.
Han har eventuellt åkt på en ruptur i urinblåsan. UL var bra men inte blodprovet. Känns som att jag inte får hem mitt fina föl.