Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju lilla Zilla. Hon är dock inte hemma, så jag vet inte riktigt hur stor (liten) hon är. Men mamma är 95 och pappa var 96.Domino är 102 cm just nu. Är han minst i tråden eller finns det fler små ponnyföl?
Många här är så duktiga att hantera sina ungar - Vi hinner knappt göra någonting med Lizette just nu. Hon har gått en kort promenad och jag övar lite stanna, backa, vänd-övningar för att få henne uppmärksam och förstå "gå" och "stå still" kommandona. Ja just ja, hon provade mammas renskinn igår också, den var fin och mjuk.
Vilka fina.Här kommer bilder från blöta sunkiga Tyskland där denna lille står idag.
Är den ljusbruna jag syftar på som på ett muppigt sätt stirrar över sin kompis huvud. är e. Camaro M hingstföl.
Liten som kan ironiskt nog kallas, tycker han ser otroligt stor ut faktiskt . Vem kan tro att denna endast är 8 månader.
Blir mitt första halvblod till gården, har bara haft kallblod hittills. Men vem kan motstå när den här är så snygg?
De mätte honom härom veckan också kanske jag kan meddela de skrev i ett mail "nu är din bebis bara 150 cm i manken och 156 i rumpan "
Inte ett vitt hårstrå på hela kroppen, även om mamman har en perfekt vit stjärn.
Många här är så duktiga att hantera sina ungar - Vi hinner knappt göra någonting med Lizette just nu. Hon har gått en kort promenad och jag övar lite stanna, backa, vänd-övningar för att få henne uppmärksam och förstå "gå" och "stå still" kommandona. Ja just ja, hon provade mammas renskinn igår också, den var fin och mjuk.
Vilka fina.
jag måste säga att jag gått på skrönan att hästar i NL o D inte är utomhus på vintern. tja det här att VI i S. är så mkt bättre än alla andra på det mesta.
Kul att se dem ute i blötan o grönskan
Jag anser att min har klarat av det som behövs. Det enda jag gör är att lyfta fötterna några ggr/ v. binder fast ibland.Min hanteras när de ska verkas eller vaccineras. That's it.
Hon är social och nyfiken och lätt att ha att göra med vid hanteringstillfällena.
@axel
@cirkus
Off topic nu, snurrar runt som nybakad Buke-användare och ser att någon vart klåfingrig och lånat mina bilder från min och pappas blogg, fy skäms. Men vem orkar egentligen bry sig?
Antar att mina bilder är så snygga att de inte kunde lämnas i fred.
En del människor har bara en liten kleptoman-sida antar jag .
@axel
@cirkus
Off topic nu, snurrar runt som nybakad Buke-användare och ser att någon vart klåfingrig och lånat mina bilder från min och pappas blogg, fy skäms. Men vem orkar egentligen bry sig?
Antar att mina bilder är så snygga att de inte kunde lämnas i fred.
En del människor har bara en liten kleptoman-sida antar jag .