Ee, det var bara e-lokus hon testades för...
Så hon är svart? Då hoppas jag att hon inte skimlar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ee, det var bara e-lokus hon testades för...
Nu har alla hästar en svart grund sen går agouti genen in och talar om om det blir brunt . Typ förklaring@Habina Svart grund, men antagligen har hon en eller två bruna anlag eftersom hon har en mörkbrun färg. (reggad mörkbrun också)
Nu har alla hästar en svart grund sen går agouti genen in och talar om om det blir brunt . Typ förklaring
Det man vet nu är att hon har ett fuxanlag .
Men hon är inte fux eftersom hon är Ee hade hon varit ee så hade hon varit fux.Fuxar har väl ingen svart grund? (kanske jag som tänker tokigt/man ser det på olika sätt)
Att hon hade ett fuxanlag visste vi redan, anledningen till att hon testades var för att kolla om hon hade två.
Men hon är inte fux eftersom hon är Ee hade hon varit ee så hade hon varit fux.
Sen kollar man om de har agouti ( brunanlaget dom bleker det svarta typ ) antingen Aa och då är de svartbruna eller så har de 2 agoutianlag och då är de bruna .
När du ändå gjorde dig jobbet och skickade tagel för dna tog du inte Agouti genen ?
Jag har för mig att jag skrev det till dig för att kunna färgbestämma henne .?
Men hon är inte fux eftersom hon är Ee hade hon varit ee så hade hon varit fux.
Sen kollar man om de har agouti ( brunanlaget dom bleker det svarta typ ) antingen Aa och då är de svartbruna eller så har de 2 agoutianlag och då är de bruna .
När du ändå gjorde dig jobbet och skickade tagel för dna tog du inte Agouti genen ?
Jag har för mig att jag skrev det till dig för att kunna färgbestämma henne .?
även om jag förstår att det är frustrerande så är det nåt väldigt gulligt över en fjordign som lägger sig i en snödriva
Frans skulle nog aldrig komma på tanken, kan ju vara kallt eller smutsigt. Han är mer flyktbenägen om det är läskigt.