Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart att läsa @Mistimed ! Jag är inte förvånad, gillade verkligen hennes mamma SÅ mycket!
Märkliga medryttare du hittar dock..
Frans har lite väl skoj i hagen och åkte på en broddspark så har blivit lite ofrivillig vila. Idag fick han massage för första gången i livet, det var riktigt najs tyckte han! Spänd runt bakknäna och lite på rumpan. Blir nog bättre när han kommer igång bättre
Vad kul! Antar jag iaf? Var är du o jobbar, dvs i vilken typ av stall, hopp, dressyr...?Jag har börjat jobba som hästskötare igen, så i helgen flyttar Florence. Så nu ska det väl blir lite mer ordning med träning osvMål att gå LA under sommaren och sedan kanske sätta bytena i slutet på året. Kanske någon liten hopptävling också och i år SKA vi ut på terrängbanan
.
Vad kul! Antar jag iaf? Var är du o jobbar, dvs i vilken typ av stall, hopp, dressyr...?
Dressyr (landslagsryttare), kommer inte följa med på tävlingar utan jobba i stallet och rida lite, mest unghästar.
Jag red idag första gången på två veckor. Joggade bara lite på banan men hon var väldigt mycket bättre i formen. Mycket stadigare. Har bytt bett också så kanske hon trivs bättre med det. Köpte ett helt vanligt tredelat med lösa ringar fast sweet iron. Innan hade jag ett bombers med lockup funktion och fasta ringar.Vad roligt! Tar du med den lilla också?
@Hedwig låter väl toppen? För Frans är miljöträningen en stor del till att vi åker ut. Vi är ”efter” och jag ser ingen möjlighet till att vi hämtar igen det i år, han är för valpig än.
Men men, man ju kan bli världsmästare vid 12 års ålder också tänker jag![]()
Vad roligt! Tar du med den lilla också?
@Hedwig låter väl toppen? För Frans är miljöträningen en stor del till att vi åker ut. Vi är ”efter” och jag ser ingen möjlighet till att vi hämtar igen det i år, han är för valpig än.
Men men, man ju kan bli världsmästare vid 12 års ålder också tänker jag![]()