Hon har så fin galopp @Gabby_Ossi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paul Schockenmöhle? då blir hoppsadeln bra
eller mig? jag har tyvärr missat den bokningen :P
Men vad kul! Och tänk vad långt du har kommit, inte länge sen som du funderade över om du nånsin skulle kunna rida honom själv.Här är vi på g igen. Beridaren är tillbaka i sadeln och imorgon blir det P&J. Frans går ca 5dgr/veckan och from idag sover han inne. Jag kan inte lösa 2 fodringar om dagen annars när jag jobbar. Och han behöver än mer hull.
Vi har ridit ute, i sällskap med stallkompisar, och i ridhuset. Frans är snarare lite trött och nonchalant än pigg och yster. Skönt för mig iaf
Men vad kul! Och tänk vad långt du har kommit, inte länge sen som du funderade över om du nånsin skulle kunna rida honom själv.
En mörk och tråkig film MEN det är jag som galopperar på Frans! Det rör sig mycket mer än vad jag är van vid, det känns som hela havet stormar men tycker det ser rätt välordnat ut på film.
Ser ju jättefint ut!En mörk och tråkig film MEN det är jag som galopperar på Frans! Det rör sig mycket mer än vad jag är van vid, det känns som hela havet stormar men tycker det ser rätt välordnat ut på film.
Man får höra en massa obehagliga sanningar..typ...vad har du i vänsterstöveln?? En protes eller? Håll om med skänkeln!Hahaha! Rolig kommentar från tränaren. Tycker hon är så snygg!
Välkommen! Han är så fin!Dyker in här nu när jag inte längre har min vackra - 12a kvar utan har uppgraderat mig till en fräsig fux född - 13. Känns så lustigt att ha en 5åring som är långt mer kommen än den 6åring jag haft...
Mulberry Hill e. Carlton Hill ue. Master, kallad Mulle. Nu har han varit i min ägo 1 vecka bara så vi har massor kvar att checka av och lära oss om varandra men han förvånar mig varje dag med sitt goda psyke, arbetsvilja och trygghet. Idag väntar premiärturen ut i naturen själva!
Jag var på G att besiktiga en annan häst när jag upplevde att säljaren krånglade och valde därför att dra mig ur den affären. Hade så redan provat Mulle 2 ggr och varit mycket förtjust men tyckte att det handlade om mycket pengar för en häst som tyvärr blivit lite för hårt tagen och tappat självförtroende och bjudning. Men efter lite funderande så kom jag fram till att så länge hästen har lätt att samla kan vi alltid skapa motor ute i naturen och la ett bud vilket gjorde att hästen plötsligt fick en överkomlig prislapp vilket gjorde att det plötsligt stod en fux i min lastbil påväg hem
Åh nu är jag ännu lyckligare över min lilla häst! Han skötte sig exemplariskt på uteritten, trots både möte och omkörd på 70vägen, passera traktor med harv ute på fältet bara några ynka meter ifrån, stöta på ett gäng crossar och förbi trånga utrymmen vid en ödegård Tror det banne migär snällaste bäbisen jag ridit ut på! Han har inte gått mycket ute och knappt något alls själv!Välkommen! Han är så fin!