Vilken tjocklek har du? Jag letar efter 18mm men har bara hittat 16..
Jag har 18 mm. Gillar inte 16, det blir väldig skillnad i tjockleken och det har jag även märkt på hästarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tjocklek har du? Jag letar efter 18mm men har bara hittat 16..
Lösdrift is da shit på unghästar verkligen! Jag märker skillnad på Eskil nu när han står på stall, jag har ett par andra på lösdriften just nu, och han blir mycket busigare! Ska försöka byta tillbaka igen så han får gå där framöver.Frans hopptränade igår, gick fint! Han var pigg och lite drag under galoscherna men spändheten i förra stallet har vi ännu inte sett till. Så skönt. Vi är mest i ridhuset men han är ute hela dagarna och härjar med sina polare.
Lösdrift is da shit på unghästar verkligen! Jag märker skillnad på Eskil nu när han står på stall, jag har ett par andra på lösdriften just nu, och han blir mycket busigare! Ska försöka byta tillbaka igen så han får gå där framöver.
Ja jag vill också ha 18 som sagt.. var har du köpt ditt?Jag har 18 mm. Gillar inte 16, det blir väldig skillnad i tjockleken och det har jag även märkt på hästarna.
Det är ju för 100 år sen såklart men kolla med lyckås ridsport? Annars google is your friend... ;.)Ja jag vill också ha 18 som sagt.. var har du köpt ditt?
Ja jag vill också ha 18 som sagt.. var har du köpt ditt?
Det är ju för 100 år sen såklart men kolla med lyckås ridsport? Annars google is your friend... ;.)
Ester har hunnit med två debuter i helgen! I Lördags åkte vi för första gången och red lite på bortaplan. Ett par små små hinder blev det också och hon var lika okomplicerad som vanligt. Notera den helt faaaaantastiska galoppfattningen i början av filmen
Och i söndags red vi för första gången ut alldeles själva. Eller helt själva var vi inte, hade svarta faran 1 och -2 med mig (två av mina hundar) som moraliskt stöd. Ester skötte sig kanon och kändes lugn och trygg som en gammal ridskolehäst. Gullehästen
Visa bifogad fil 11970
Va härlig hon verkar vara! Sånt gung i galoppen Galoppfattningen är klockren!
Lösdrift is da shit på unghästar verkligen! Jag märker skillnad på Eskil nu när han står på stall, jag har ett par andra på lösdriften just nu, och han blir mycket busigare! Ska försöka byta tillbaka igen så han får gå där framöver.
Duktig Ester! mina hästar gillar också att ha med sig hundar i skogen. Privata livvakter liksom
Aha! Jag trodde det var lösdrift...idag har Eskil ytterligare ett broddtramp efter lek i hagen...vågar inte ha honom där utan men frågan är ju om jag vågar ha honom där med!Frasse står dock på stall Men är ute ca 8-18 med 5 polare i stor hage.
Kan du inte ha skydd på honom? Jag måste ha på Platina. Hon trasade sönder benen när hon fick brodd med mindre rolig mugg/rasp som följd.Aha! Jag trodde det var lösdrift...idag har Eskil ytterligare ett broddtramp efter lek i hagen...vågar inte ha honom där utan men frågan är ju om jag vågar ha honom där med!
kan inte se videon @Nepenthe
Satte på boots direkt när första skråman kom...dom satt i exakt 2 minuter på fötterna sen hade han dragit av dom, kastat dom upp i luften, bitit sönder, hoppat på och skrämt livet ur Misty med en flygande boots full med snö!Kan du inte ha skydd på honom? Jag måste ha på Platina. Hon trasade sönder benen när hon fick brodd med mindre rolig mugg/rasp som följd.