Åh jag veeet! Tröttnade så på mig själv att jag tog en kurs i stegande....arrangören tyckte jag var sämsta ever men jag LÄRDE mig! Hurra!! Har kontrollmätt och kontrollmätt men jag KAN stega nu! hahahahhahahaNej, hon har ju flera hästar så jag vet inte hur många gånger just han varit med på gruppträningar. Men vi har ju inte heller hoppat kombination de senaste 4-5 träningarna, senast var innan sommaren på den här nivån:
https://instagram.com/p/BVXxwJ4gcpC/
Tror också det var mest placeringen som blev fel, vi har haft svårt att komma från den kortsidan förut också och högergaloppen är hennes svåra.
Nu blir det ingen träning denna veckan så ska se om jag får tid att bygga upp en liten serie här hemma, är så meckigt bara när man måste hoppa av för att lägga upp bommar eller ändra avstånd (eftersom man inte kan stega så man får det rätt från början...)
Vem som var arrangör? Me, myself and I heter företaget..... Jag la ut bommar i paddocken, bestämde hur långt det skulle vara mellan o stegade....kontrollmätte...fel såklart. Ändrade till ett annat avstånd, stegade, kontrollmätte...fel såklart. Osv osv till plötsligt en dag första avståndet var rätt???? Jag mätte om 3 ggr...ändrade till annat och det var rätt också! Och nu har jag fått in känslan. Jag är ju rätt kort så jag måste ta ordentliga kliv, kan inte göra som andra jag ser, de tar 1 stort steg o sen normala kliv, då stämmer det aldrig för mig, utan jag måste sträcka på benen ordentligt o DÅ simsalabim stämmer det!