Min har nästan fällt klartHur har era det med fällning? Jag ser att @Nepenthe s ser likadan ut som Eskil, dvs har vinterpälsen kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har nästan fällt klartHur har era det med fällning? Jag ser att @Nepenthe s ser likadan ut som Eskil, dvs har vinterpälsen kvar.
Hur har era det med fällning? Jag ser att @Nepenthe s ser likadan ut som Eskil, dvs har vinterpälsen kvar.
Min snygging har vuxit en del o kommer nog hamna på ca 170 skulle jag tro. Hon ska iväg på inridning om drygt en vecka. Jag har longerat med sadel, stigbyglar o träns (grimma över), promenerat mycket i skogen och en del på mindre bilväg där vi mött lastbil o vanlig bil utan problem, lasttränat samt jobbat henne på banan där hon fått kliva över bommar o titta på andra hästar o ryttare (spännande!) Hon sköter sig toppen med allt hittills.
@Mistimed Eskil o Iska är lika i mycket! T ex "longering? Why???"
@Mistimed Eskil o Iska är lika i mycket! T ex "longering? Why???"
Kul att du börjar komma igång med Ricky @Habina . Det där med att det blir stopp efter trav är jättevanligt, när jag jobbade med inridningar var det snarare ovanligt att de kunde gå ner i skritt efter traven