Men tack Dock skulle jag INTE sagt något om detta med telefonen för nu gick det inte igenShit vad ni är duktiga !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tack Dock skulle jag INTE sagt något om detta med telefonen för nu gick det inte igenShit vad ni är duktiga !!!
Så otroligt fint stall ni bygger @polly p !
Mm..det är drygt som den..
Men tror du inte det är lättare hos någon som sadelmagasinet?
Jag har ju inte tiden heller men måste faktiskt hitta något bättre till oss..
Men så härligt nu när vi har fått höst och mörker.
Näää fy att du inte skäms Nu blir jag riktigt sotis
Misstänkte att det var så. Men man blir lite avundsjuk nu när vi börjar famla runt i mörkret och kylan@Maui jag har varit på Kap Verde, var jättebra men inget jag vill åka tillbaka till. Vi bodde på ett superlyxigt hotell med jättegod mat men det finns absolut inget annat att göra där i öknen.
Har man inte varit där ska man absolut prova men ta då det hotellet vi bodde på, var superstort o låg ganska nära byn, hette Riu Palace Cabo Verde och vi åkte med TUI. Det enda jag menade var att det inte är ett ställe man längtar tillbaka till som jag och Teneriffa, ääääälskar Teneriffa!Misstänkte att det var så. Men man blir lite avundsjuk nu när vi börjar famla runt i mörkret och kylan
Artikeln var med i senaste numret av Ridsport Var några sidor som handlade om säkerhet och jag fick väl stå för hur man inte skall göraHärligt @Tessalonica . Jag hoppas vi ska komma iväg nästa höst då min man fyller 50 på våren och vi har varit gifta i 20år i Nov. 19 så då får man väl åka iväg..
@Maui vet du när det publiseras? Hade varit intressant att läsa. Jag har blivit så jädra osmidig och har lite problem utan pall att komma upp..
Men vill försöka göra något stabilt utanför stallet.
Här rullar det på. Loppan är sig lik men jag hinner inte med att leta sadel vilket jag verkligen borde...
Till båda hästarna dessutom så en trissvinst hade väl behövts.
Det är svårt när man är hänvisad till begagnat. Sneglade iof på Lippos nya dressyrmodeller som skulle kunna rymmas inom budget men en gga närliggande sadelprovare tyckte att dom tyvärr inte var så balanserade.
Lilleplutt måste ha en ny hoppsadel då santa cruzen drar snett. Var på vetcheck med honom och det var väl enda problemet hon hittade ( sadeln)..
Vi var på Teneriffa i somras. Var riktigt bra. Åker gärna dit igen.Har man inte varit där ska man absolut prova men ta då det hotellet vi bodde på, var superstort o låg ganska nära byn, hette Riu Palace Cabo Verde och vi åkte med TUI. Det enda jag menade var att det inte är ett ställe man längtar tillbaka till som jag och Teneriffa, ääääälskar Teneriffa!
Ja vi har väldigt fri arbetstid. Kan komma och gå som vi vill Jag får ju löneavdrag när jag inte hinner jobba mina 40 timmar i veckan.@Maui du måste ha en väldigt bra arbetsgivare också? Som låter dig träna på arbetstid menar jag. Inte alla som fattar att ju mer man lägger på rehab desto snabbare tillbaka i arbete fullt ut.