Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har det gått en hel vecka sedan min älskade Julia för alltid blev en ängel
Min sorg denna tiden har varit nästintill ohanterlig och jag har varit riktigt risig. Att ha så mycket kärlek till någon som man sedan tvingas släcka livet på, den känslan kan vara det vidrigaste jag varit med om.
Nu ska jag försöka ta mig vidare och uthärda den värsta sorgen och bli människa igen.
Många av Er har ju klarat det så tänker att det gör jag nog med tids nog..
Nu är vi inne på andra veckan med skritt.
Överbenet var inte så oförarglig som jag trodde i början.
Ett besök på kliniken med röntgen och ultra visade att både skenben och griffelben var påverkat. Kunde iof varit värre men nu blev det 4 veckor med lugn skritt och sen återbesök.
Blä så trist.
Mm..det är drygt som den..Vad tråkigt! Hoppas det läker bra och snabbt.
@polly p
Känner med dig! Haatar sadelträsket! Jag ska försöka sälja 2 sadlar. Ska testa hos en med stora kanaler på sociala medier. Går inte det åker de till Sademagasinet eller likn.
Tack alla för Er omtanke
@polly p Vilken himla lyx med nytt stall!!! Blev det kompositmaterialet i boxväggarna? Leverantör?
Skönt att få hem dem
@happyrider Hoppas att din fröken mår bättre.
Å vad roligt! Perfekta modellen jue, fina Bianca !
Vacker hon är
Nu har det gått en hel vecka sedan min älskade Julia för alltid blev en ängel
Min sorg denna tiden har varit nästintill ohanterlig och jag har varit riktigt risig. Att ha så mycket kärlek till någon som man sedan tvingas släcka livet på, den känslan kan vara det vidrigaste jag varit med om.
Nu ska jag försöka ta mig vidare och uthärda den värsta sorgen och bli människa igen.
Många av Er har ju klarat det så tänker att det gör jag nog med tids nog..
Jag hittade hit Det har varit dålig uppdatering här. Jag har lyckats fixa nu så jag kan ladda över från telefonen till datorn. Så nu kommer äntligen en längre tränings film. Har inte kunnat det på super länge . Därav dåligt uppdate överlag. Vi har börjat nosa på Passage och piaff . Och wow vad det är svårt Ja sa till Johan att jag vet inte riktigt vad jag gör men något blir ju rätt iaf Vi får lära oss detta tillsammans och det är ju faktiskt väldigt roligt. Han kan ju faktiskt trampa ganska bra. Så det vi fick lägga fokuset på var att lyfta upp hans bogar istället så han lyfter mera fram. Samma i passagen. Där fick vi sträva efter en jämn takt och att han skulle bli loss i sidan. Man ser även skillnaden på passagen i början och i slutet av filmen. I början är det lite för mycket fram och han är lite för lång. Men i slutet får jag lite fason på vad passage egentligen är så där får jag ihop honom lite mera. Vi fick även göra övergång till galopp från passagen och det var svårare än jag trodde . Och som sagt detta är ju baby steg än så länge. Men KUL är det