Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken storlek behöver mallen? Jag har en likadan i L (min väger 25 kg) som du kan få köpa för en liten peng - använd men i fint skick. Det är bara att inse att Pästen inte längre behöver den...Mina har flytvästar från Showmaster med magplatta. Har två aussietikar på 19,5 och ca 22 kg.
Förut hade jag roddbåt (innan den blev stulen ) och då ville jag ha den hela magplattan om jag hade behövt lyfta upp dem i båten, kändes som att det skulle vara bekvämare än bara två remmar. Nu simmar de bara fritt i sjö och sen friskvårdssim i inomhuspool, då känns det inte som att det är ett krav för mig med magplatta .
Visa bifogad fil 17088
Tyvärr verkar just denna ha försvunnit från marknaden, jag har letat efter en till min mallehane, men inte hittat denna någonstans .
Vilken storlek behöver mallen? Jag har en likadan i L (min väger 25 kg) som du kan få köpa för en liten peng - använd men i fint skick. Det är bara att inse att Pästen inte längre behöver den...
Såklart den är rosa, annars hade jag inte skrivitÅh så gölligt! Är den rosa (extremt viktigt i min värld, den måste vara roooosa )!?
Han är invägd nu i veckan på 31,5 kg, så jag tror att han behöver en 45 cm (30-50 kg) då han nog kommer lägga på sig ett par kg muskler till.
Såklart den är rosa, annars hade jag inte skrivit
Det står bara L i den, mäter jag delen över ryggen är den 40 cm. Enligt den flytväst som finns på Hööks hemsida nu så är L 45 cm.
Så dumt Håller tummarna för att någon annan har en XL i gömmorna som inte användsJag hittade en strl/viktlapp från showmaster via google, och då ser det ut som att den är en strl för liten tyvärr om den är 40 cm
Visa bifogad fil 17094
Men tack för erbjudandet !