flyttade trådar..??

Status
Stängd för vidare inlägg.

snigelfarmor

Trådstartare
Kan någon förklara vem som flyttar alltin så det ser helt sjukt ut på körforumet. ´

Körforumet är väldigt litet, med få nya inlägg kanske max 15 en bra dag, så varför ens ödsla tid på att flytta alla inlägg??

nä, sluta snälla. Ser bara ut som att alla gör fel, vilket jag INTE tycker de gör när de ställer frågor om selar, vill visa fina bilder eller fråga om inkörning. Rör inte vårt lilla forum?

Sv: flyttade trådar..??

Är väl så att trådarna blir flyttade till "underkategorierna" här i körning. I underkategorin Körningsutrustning till exempel ligger några som blivit flyttade!

Men nu finns det ju underkategorier... Det skall vell dit... Själva körforumet ursprungliga delen var faktist förut ett tävlingsforum...

Det som är flyttat är flyttat till underkategorierna och framör allt till körutrustning. Visst kan det kanske kännas onödigt i det här relativt lilla forumet som jag dessutom varit snäll och låtit utrustningstrådarna ligga kvar på hela tiden (egentligen skulle de redan innna flyttats till utrustning) men nu finns underkategorierna och då tycker jag att vi ska göra ett försök att lägga trådarna rätt.

Nu har jag tagit bort hänvisningarna för jag håller med om att det såg eländigt ut innan. Hoppas bara att det inte betyder att folk inte hittar sina trådar.

stor risk.. jag som ändå lägger halva mitt vakna datorliv här såg inte dem förrän min tråd blev flyttad.

sen.. är det en körkunnig som flyttar dem, för vissa verkar inte alls passa in o andra borde isåfall flyttas men har stannat kvar.. ??

Vad får vara kvar i det ursprungliga körforumet?

Speciellt körkunnig är jag inte men jag tror itne att det spelar så stor roll för min förmåga att avgöra om tråden handlar om körutrustning eller om körning. Visst kan det tänkas att jag gör fel och speciellt så här i början eftersom det är mycket att flytta och jag ska erkänna att jag inte öppnar alla trådar utan går på rubrik och första meningaran i inlägget men jag hoppas att det mesta hamnar rätt. Lämna gärna synpunkter om det är nått du tycker att jag lagt fel. Vissa saker kan ju vara i gränslandet och då kan vi ju tycka olika så jag lovar inte att jag följer dina råd men de mottages tacksamt.

Vad som ska var kvar i körningens huvudforum är trådar om körning, tävling, inkörning osv medan trådar som huvudsakligen handlar om utrustning vagnar, selar osvska var på utrustningsforumet.

Vi får envisas med att lägga trådarna här så kanske dom tröttnar på att flytta dom.

Men varför lägga det på tävlingsdelen när det finns körutrustning, köravel, körgnägg???

det är så få aktiva som kör överhuvudtaget.. som western. delar man in de i inridning, tävling, westernsadlar med, stackars dem med!

Som det blir nu så är det ju knappt några nya inlägg per dag just för att inga trådar ser ut att vara aktiva. Ska nyfikna körintresserade missa detta härliga körforum bara för att stora ämne som dressyr kanske behöver mera uppdelning?

Jag kommer nog tyvärr lägga allt i samma så får den som orkar flytta dem sen..för jag ser INGEN poäng. Är oerhört konservativ :) som åke, i det här fallet.

....och Körningsavel kan man ta bort helt! Hur många föder upp KÖRhästar i sverige, nån enstaka ardennerbonde kanske. Fördelen är att man kan köra alla hästar.:banana:

om jag måste tipsa om något så är det en inkörningstråd eller newbietråd kanske? Och då är vi tillbaka på den nålade tråden alla ville ha men aldrig fick om nybörjartips. ..

Gunnar har skrivit i de trådarna som finns på Hjälp forumet, där förövrigt även den här borde höra hemma, att han skall testa det här ett tag, sedan om någon månad/månader så kanske vissa forum/underforum slås ihop/tas bort... Beroende på hur mycket trådar det är där... :smirk:

Håller med att det inte behövs något "köravel". Jag föder upp friesrar men INTE bara till körning. Onödigt!!
Det har blivit rörigt och "tråkigt" på forumet..

En stor anledning till ändringarna är att folk kommit med önskemål om det, pga att många trådar legat väldigt fel... Förut skulle inga utrsustningstrådar ligga här tex, eller mycket annat... Nu får man göra det och då klagas det över det... Stackars Gunnar...

Jo körning har bytt moderator men det är rätt länge sedan. Jag har väl inte märkts så mycket eftersom jag varit snäll och låtit er ha era utrustningstrådar och gnäggtrådar här, eftersom jag tyckt att det vore synd om de skulle drunkna på gammla gnägg och utrustningsforumen. Inser väl nu att jag borde varit noggrannare, då hade jag sluppit en hel del av klagomålen nu.

MVH
Tulip, moderator

Hittade min presentationstråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=673735&highlight=Tulip den är från juni så jag har ju varit här ett tag i alla fall.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 574
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka