super
Trådstartare
Jag och min sambo ska flytta till Oxelösund eller Nyköping med omnejd och jag har lite funderingar på vilka områden som är bra och lugna att bo i. Vi kommer troligen försöka köpa en billig lägenhet som vi kan bo i tills vårt hus som vi har i Södertälje är färdigrenoverat. Tanken är att åka till Södertälje på helgerna och renovera. Vi inbillar oss att det blir lättare och går snabbare att renovera när huset är tomt..
Vi har hittat en lägenhet i Oxelösund som vi ska åka och kika på i helgen men den är nästan misstänkt billig.. Vidare så undrar jag hur det är med priser på stallplats eller framförallt lösdrifter och var man hittar bra lösdrifter osv. Ja allt som kan vara bra att veta. Är hemskt tacksam om ni orkar dela med er!
Vi har hittat en lägenhet i Oxelösund som vi ska åka och kika på i helgen men den är nästan misstänkt billig.. Vidare så undrar jag hur det är med priser på stallplats eller framförallt lösdrifter och var man hittar bra lösdrifter osv. Ja allt som kan vara bra att veta. Är hemskt tacksam om ni orkar dela med er!