Flytta pm från A till B

Nafayette

Trådstartare
Om man gör flera mappar och vill sedan flytta vissa pm för att dom inte ska raderas av misstag hur i hela fridens gör man??

Om jag kryssar i PM 1, 2 och 3
Sedan går ner till den lilla rullningslisten där det står:
Flytta till mapp...
Jag får då inget alternativ att jag kan flytta över mina pm till min gjorda mapp...

Eller är jag helt dum i huvudet??

AM

Sv: Flytta pm från A till B

JA just..så där gör man..TACK!!:bow:

Men vore det inte mer logiskt att mapparna kommer med i menyn??
Enkel fundering bara.

En till..
Om jag då vill lägga undan ett pm som jag själv skickat..hur gör jag då??
För nu får jag faktist inte ens fönstret ..flytta till mapp...
Jag kan ju skicka runt dom ett varv i etern och tillbaka till mig så dom kommer till inkorgen..då går det ju, men tydligen inte spara undan direkt..eller??:confused:

AM

Sv: Flytta pm från A till B

Det allra bästa är att spara hem dom till sin egen dator. Då riskerar man inte att radera av misstag och man kan rensa ordentligt så att man har ordentligt med plats till nya PM :idea:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 172
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 840
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 969
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar