Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och barnen (3 och 5 år) ska flytta och till en annan kommun.
Söker jag förskoleplats där "som vanligt" eller ska det göras någonting via kommunen där barnen är placerade nu, för jag måste ju säga upp deras plats dom har där.
När vi bytte förskola så ringde jag förskolerektorn som sa att det bara var att ansöka som vanligt men skriva dit att vi vid önskad förskolestart kommer att bo på nya förskoleorten.
Den gamla förskoleplatsen sade vi upp när vi fått plats på nya förskolan (vilket var omgående).
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.