falukorw
Trådstartare
Börjar fundera på om det är något fel på Nikita. Hon löpte för ca ett halvår sen, parades och födde sedan 2 valpar. En valp dog efter nån dag men den andra är hur pigg och fin som helst. När valpen flyttade vi 8 veckors ålder hade hon ännu inte slutat blöda. Kontaktade vet som sa att jag skulle avvakta. Det gjorde vi och efter ca 3 veckor hade även det gått över.
Nu till saken; alla hanar är så otroligt intresserade av henne. Nästan som att hon luktar löptik nu också. Har varit så sedan hon fick valpar. Att hon luktar annorlunda då kan jag förstå men borde inte det ha gått över nu? Är ju ca 2 månader sen valpen flyttade. Dessutom har jag de senaste dagarna sett att hon har genomskinliga, luktfria flytningar.
Allmäntillståndet är som vanligt och hon äter bra.
Vad tror ni? Bör man ta henne till veterinär? Kan de få flytningr innan löp? Tycker hon ser lite svullen ut...
Nu till saken; alla hanar är så otroligt intresserade av henne. Nästan som att hon luktar löptik nu också. Har varit så sedan hon fick valpar. Att hon luktar annorlunda då kan jag förstå men borde inte det ha gått över nu? Är ju ca 2 månader sen valpen flyttade. Dessutom har jag de senaste dagarna sett att hon har genomskinliga, luktfria flytningar.
Allmäntillståndet är som vanligt och hon äter bra.
Vad tror ni? Bör man ta henne till veterinär? Kan de få flytningr innan löp? Tycker hon ser lite svullen ut...