Flytande selentillskott

Trissa

Trådstartare
Finns det fler än Protect E-selen och Super E?

Dessutom behöver jag lite räknehjälp så att jag kan jämföra, eftersom innehållet i dem anges olika... ;)

Protect: 50 mg selen/liter och 25 000 mg e-vitamin/liter
Super E: 100 mch selen/ml och 200 mg e-vitamin/ml (hälften tocopherol och hälften vitamin e acetat)

Du har Eclipse biofarmbas V.S.L också, den innehåller 45 000 mg e-vitamin och 10 mg selen per kg.. Vettitusan vad det blir per liter..

Super E hittade jag innehåll per kg också, där är 10 mg selen och 45 000 mg e-vitamin, dvs samma som VSL

Liknande trådar

Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 220
Senast: isafore
·
Foder & Strö Vad ger ni för rena selentillskott, selen med e-vitamin respektive rena e-vitamintillskott? Behövs det senare ens? Är ni nöjda? Min...
2
Svar
39
· Visningar
8 665
Foder & Strö Fodermarknaden formligen översvämmas av dyra, dåliga foderprodukter som marknadsförs med felaktig och falsk information. Den senaste...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
18 640
Senast: spaderÄss
·
Katthälsa Har kollat runt på olika torrfoders ingredienser och näringsinnehåll och ställde upp dem för en jämförelse. Vilken skulle ni säga var...
2
Svar
24
· Visningar
4 524
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023