gylle
Trådstartare
Sitter här och kliar mig i huvudet. Var hos foderhandeln förra helgen och på disken stod ett antal flaskor med ett hyaluronsyra tillskott från emin som jag inte sett innan (genomskinlig ljus flaska av typen som tex flytande djävelsklo odyl brukar säljas i alltså med liten behållare att fylla upp i toppen), mkt bra pris i förhållande till andra ha preparat och jag stod där och vände och vred på den och velade då jag har en häst som blivit totalt förbytt sedan jag startade med biofarmabs bioclocomin + HA och priset kändes väldigt lockande men bestämde mig för att kolla upp andras erfarenheter av det först samt jämföra innehållet av hyaluronsyra jämfört med andra.
Glömde bort det först men gick idag in och sökte runt och hittar ingenting, mest egendomligt av allt är att den finns inte med alls på Emins sida ??????
Fattar faktiskt inte mkt så vida det inte är så nytt att de inte ens uppdaterat det på sidan ännu vilket känns knepigt om de släpper en ny produkt att inte marknadsföra den alls ?
Någon annan som sett dessa flaskor och kanske tom provat det ?
Priset var minst sagt bra 275:- för en liter vilket skulle räcka tom mer än en månad till stor häst vid normal dos
Glömde bort det först men gick idag in och sökte runt och hittar ingenting, mest egendomligt av allt är att den finns inte med alls på Emins sida ??????
Fattar faktiskt inte mkt så vida det inte är så nytt att de inte ens uppdaterat det på sidan ännu vilket känns knepigt om de släpper en ny produkt att inte marknadsföra den alls ?
Någon annan som sett dessa flaskor och kanske tom provat det ?
Priset var minst sagt bra 275:- för en liter vilket skulle räcka tom mer än en månad till stor häst vid normal dos