Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minst en halvtimme, om jag har bagage för incheckning så lägger jag på en kvart.Ska ut och flyga lite. Kommer att ha incheckat bagage och flyger inrikes med SAS. Hur lång innan avgång ska jag vara på Arlanda för att hinna med allt...och gärna med flyget också?
Minst en halvtimme, om jag har bagage för incheckning så lägger jag på en kvart.
Det beror kanske på vilket flyg? Jag flyger bara till Visby och det är aldrig någon Bording förrän 10 minuter före start.Det låter ju som väldigt kort tid med tanke på att boarding brukar starta 30 minuter före slottid.
Det beror kanske på vilket flyg? Jag flyger bara till Visby och det är aldrig någon Bording förrän 10 minuter före start.
Då borde det funka att ta bussen ut då istället för Arlanda Express, som ju är mycket dyrare. Hinner jag med första möjliga bussen så har jag, enligt tidtabellen jag kollat, 1 timme och 27 minuter till avgång. Hinner jag inte med den bussen så har jag 1 timme och 12 minuter till avgång.
Ja, det ska räcka gott och väl .Då borde det funka att ta bussen ut då istället för Arlanda Express, som ju är mycket dyrare. Hinner jag med första möjliga bussen så har jag, enligt tidtabellen jag kollat, 1 timme och 27 minuter till avgång. Hinner jag inte med den bussen så har jag 1 timme och 12 minuter till avgång.