toughcookie
Trådstartare
Hur mycket kan det kosta? Är det någon som dessutom har koll på vilka möjlighter man som privatperson har att hålla häst där så är jag tacksam för alla upplysningar jag kan få!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att kolla om du får ta med hästen hem på grund av karantänbegränsningar! Vet ju inte hur du tänkt...
Hur mycket kan det kosta? Är det någon som dessutom har koll på vilka möjlighter man som privatperson har att hålla häst där så är jag tacksam för alla upplysningar jag kan få!
Dyrka hö?? Hur går det till?? Upplys en okunnig !jag sökte på google och det verkar mest finnas galoppstall och nån enstaka poloanläggning...
det lär vara svindyrt med båda uppstallning och foder eftersom det inte går att dyrka hö.
Den stora frågan är väl hur din häst som är van vid ett europeiskt klimat kommer att tåla värmen och avsaknaden av gröna saftiga hagar.
Och hur en häst som är van vid nordisk "standard" skulle känna inför allt annat nytt. Hästar är ju vanedjur..
En kompis har just återvänt efter att ha hälsat på sin man som jobbar i Dubai. Hon kände sig väldigt låst eftersom hon inte kunde gå ut själv utan var tvungen att ha sin man som "förkläde". Undra hur mycket ridning det skulle bli då?