Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Schokemöhle schabraken är lite fluffiga och inte superdyra. Ingen favorit av mig, tycker de är lite små. Men du har ju en mindre häst. Finns ju i mkt snygga färger.
Va? Jag har 6 st, inköpta under de senaste två åren och inte ett enda har krympt för mig. De ser ut som nya trots flertalet tvättar. De är mina absoluta favvoschabrak pga kvalitèn.
Equline yearling är fluffiga, men de kan nog ha utgått ur sortimentet. Equiline har dock andra flffiga modeller. Jag har ett superhärligt fluff från Equitheme som jag fyndade på Falsterbo. Har inte lyckats hitta dom nånstans dock.
Flera av hopptjejerna här har sådana schabrak och alla är knöliga, men de är av den "coach" modellen som jag också haft. Har du någon annan modell? Och Ironwill, vilken modell har du testat?
Global har snygga billiga vardagsschabrak med bra passform! Jag har massor..... De mörka bleknar lite efter en del tvättar men med tanke på att de kostar 250 kr så har man råd att uppdatera.
Gillar också RG och Esperado, riktigt lyxiga och fina. Men man får sträcka ordentligt efter tvätt, annars drar pp ihop sig.
Och de flesta av mina Schockemöhle har inte dragit ihop sig trots miljarder tvättar (typ), medan ett par tvärtom gjort det redan efter första eller andra tvätten. Det verkar skilja hemskt från exemplar till exemplar, tyvärr.
Tycker Lamicell har flera fina fluffiga med bra kvalitet till hyfsat pris. Håller med om Shockemöhle, jag har flera stycken, vissa håller sig snygga andra inte men Coach är ju inte så jättedyra.
Annars är Scapa en stor favorit hos mig, fast de kostar ju därefter.
Nu vet jag att jag är lite ute med dessa schabraken och att de är omoderna, men jag gillar de verkligen.
Z-täcke schabrak Maxi.
Har använt mina sjuuukt mkt, kan inte hitta bättre kvalité. De är fluffiga och ligger bra under sadeln, och jag har tvättat mina massor av gånger under de 10 år som jag haft dem.
bild1 Detta är allroundmodell under en dressyr, skulle bara testa sadeln....
Kläder & Bli fin
Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.