Florac 2008?

Cleese

Trådstartare
När jag satt och tittade i FEIs tävlingskalender 2008 såg jag att Florac kommer att gå samtidigt som vi är i Chamonix (semester). Märkligt nog tyckte Patrik att det skulle vara kul att åka dit och titta på tävlingen! Nu undrar jag om det finns något svenskt ekipage som kanske sneglat på att starta, eller om det finns någon som varit där tidigare år? (Tänkte om någon eventuellt behövde en hejarklack...) Är det andra arrangemang runt omkring? Tänkte tex om det hölls auktion eller annat kul som gör att man vill vara där mer än på just själva dagen för tävling.

Sv: Florac 2008?

grattis till galoppsegern i Polen! Vad kul! jag har massor jag vill höra med dig om ang att skicka hästar till Polen! Fin häst!!!:banana:

Sv: Florac 2008?

grattis till galoppsegern i Polen! Vad kul! jag har massor jag vill höra med dig om ang att skicka hästar till Polen! Fin häst!!!:banana:

Tack tack! Jag är sååå stolt över honom, såklart. Har du någon du är sugen på att skicka?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över min insats! Klappar mig själv lite extra på axeln… :D Det var dags för medarbetarsamtal på...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 444
Senast: Loons
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka