Fler till Ockelbo den 27/9- Tävling

E

Exmoorponny

Skall ställa upp där med min ponny.
Blir både Trail och Plesaure.

Första tävlingen för oss. Spännande.

Alla papper är på G att skickas in.

Vill nu kolla om det är fler som skall dit?

Är ju en Träningstävling men med pris :D

Sv: Fler till Ockelbo den 27/9- Tävling

Hur gick det för er som var med på tävlingen?

För oss gick det bra.
Mitt mål var ju att få hästen på transporten och det gick så bra att jag sa till sambon att hästen verkligen var värd en rosett.

Vi startade fyra klasser, och fick med oss fyra rosetter hem, varav en var blågul.

Det kanske var svårt att tro när man såg oss igår, men jag har bara haft hästen i ett halvår här i Gävle (har haft hand om honom tidigare iofs men flyttade sen ifrån honom) och vi har kämpat mkt med varandra.
Han har vägrat gå fram, slängt i backen, stått och sparkat emot skänkeln och varit allmänt tjurig.

Så rosetterna igår är verkligen uppskattade här hemma. Lille pållen har verkligen utvecklats! :)

Var du där Darktails?

Bor tyvärr för långt bort för att kunna åka så som ni gör.
Men flyttar snart till Hedesunda ifrån Kumla med min familj.
Kanske då kan man vara med på något?

I Kumla har jag också bott, och det är ju en bit att åka att åka hit till Gävleborg med häst.

Men från Hedesunda kan man gott åka för att träna/tävla i Ockelbo om man skulle vilja.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 618
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 772
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30