H
hästhandlarjävel
Skulle vara kul om ni ville visa era fjordhäst korsningar, egenuppfödda eller köpta skriv gärna vad dom mer är korsning med om ni vet det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Gud vad fin!
Nummer 2 där visar ju att det underligt nog fortfarande finns fjordingar som inte är homozygota för sin färg.
Jag har den erfarenheten att det inte är speciellt många fjordkorsningar som blir bra. Den enda som jag tycker har varit riktigt snygg är MaRomers, där har det verkligen skett en lyckoträff men i övrigt har jag väldigt svårt för dem. Förstår inte riktigt meningen heller med att korsa fjord, det är ju en "urhäst" och borde så förbli.
Nummer 2 där visar ju att det underligt nog fortfarande finns fjordingar som inte är homozygota för sin färg.
Mamman var ju 50% fjordhäst...
Valack född 1999 e.Ernford Jester RWR 3 u.Gräbban 1446, 50% welsh 50% fjording, placerad LA hoppning
nej det är hästen på bilden som är 50% welsh och 50% fjordhäst, mamman är renrasig fjording
Denna ar alltsa rodblack? Jag tyckte den sag ut som fux. Kanske var det MissFideli axa trodde?