Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad djävla lätt vissa har för att döma och berätta när de inte har en aning om vad någon har sysslat med och i vilket syfte. Varför ens fälla kommentaren?Vet inte om jag tycker det är så duktigt o skritthoppa en 4 åring så högt...
Vet inte om jag tycker det är så duktigt o skritthoppa en 4 åring så högt...
Valack född 1999 e.Ernford Jester RWR 3 u.Gräbban 1446, 50% welsh 50% fjording, placerad LA hoppning
Wow vilken söt! Vad är det för stam? Nyfiken på vad det är för welsh
Skritthoppning är superbra för heta hästar tycker jag. De får aldrig chansen att hetsa upp sig innan hindret och kan därför hoppa avslappnat med rätt muskler. Sen är det en jättebra lydnadsövning även för de som inte är så heta. Hästen får ta i lite extra. Det är styrketräning.Va var det för syfte då? Jag kan inte komma på något som det skulle vara bra för.
Alltså, de flesta ponnierna kan gå LA med en medelmåtta på ryggen. Och det var ju dit hon kom. Så fort det blev MSV började ju ponnyn stanna med tjejen på ryggen. LA är ingenting speciellt, dit når alla med lite träning. MSV är värre, där behövs det antingen ryttartalang eller en autopilot.Du klankar ju ner någon som tagit upp ponnyn på msv...
Det blir jag också tokig på, men jag vetfaktiskt inte. Köpte denna för ca 1½ år sedan, från en ägare som bara haft den några månader. Vi har försökt kontakta uppfödaren förut men inte fått tag på honom. Måste försöka snart igen. Vill verkligen också veta!
Här kommer min lilla häst. Det är en liten korsning mellan fjording och nordsvensk. Blir sex år i år. Är bara runt 142 i mkh.
Här kommer min lilla häst. Det är en liten korsning mellan fjording och nordsvensk. Blir sex år i år. Är bara runt 142 i mkh.
Hoppning i skritt....
Ser inga fördelar med det.