Fjärranslutning som dyker upp

H

Henchen

Senaste dagarna har det kommit upp en fjärranslutning som försöker anslut hela tiden, det kommer upp varningssignaler om att ingen kopplingston hörs osv.

Jag tar bort den genom att gå in på internetalternativ på explorer, dock använder jag mig av Firefox.

Var kommer den ifrån och kan jag få bort den på nåt vis för alltid?

Sv: Fjärranslutning som dyker upp

Kolla under Kontrollpanelen|Nätverksanslutningar, om det ligger någon fjärranslutning där tar du bort den (om du inte behöver den senare dvs). Går du in på Internet-alternativ|Anslutningar och bockar för Ring aldrig upp någon anslutning så brukar det försvinna.

Jo jag har gjort det, men den ploppar upp igen ändå!

Är det när du gör något speciellt eller har något speciellt program igång?

När jag är ute på internet typ..

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
15 004
Senast: tott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka